Sabtu, 5 Mac 2016

KEUNIKAN PELEMBAB KULIT DARI FOREVER LIVING

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

ADAKAH ANDA MENGGUNAKAN PELEMBAP YANG SESUAI UNTUK KULIT ANDA?

Pelembap merupakan langkah asas untuk memiliki kulit sihat. Ia adalah langkah yang paling penting dalam rutin penjagaan kulit harian anda.

Mari kita lihat koleksi pelembap premium Forever dan bagaimana ia memenuhi keperluan jenis kulit yang berlainan bagi setiap individu.

Sebab utama menggunakan pelembap adalah untuk melindungi kulit daripada unsur-unsur asing dan mengurangkan kehilangan kelembapan kulit.

Semua pelembap direka untuk fungsi yang sama tetapi koleksi pelembap Forever mempunyai kelebihan tambahan iaitu penambahan aloe vera gel berkualiti tinggi yang distabilkan 100% dan berpaten. 

"Aloe vera adalah adaptogen, ia bermaksud semua produk kami boleh disyorkan untuk kebanyakan jenis kulit kerana aloe adalah sesuai untuk semua individu dan jenis kulit masing-masing dan ia mempunyai keupayaan untuk menghantar nutrien utama yang diperlukan kepada setiap individu. 

Ia mengangkut nutrien penting lain jauh ke dalam kulit," kata Louise, pakar penjagaan kulit dan kosmetik Forever yang bermastautin di UK.



Kulit kering dan sensitif
===================
Jika kulit anda kering, sensitif dan gatal, maka Aloe Propolis Creme adalah penyelamat anda. 

Krim pelembap yang kaya ini dapat melegakan dan menenangkan kegatalan dan berkesan untuk mengembalikan kelembapan.

Adunan khas aloe vera, kamomil dan propolis lebah semulajadi membantu mengekalkan tona kulit dan tekstur. 

Propolis adalah bahan semulajadi yang dihasilkan oleh lebah untuk membasmi dan melindungi sarang mereka dan ia dipercayai menjadi punca ratu lebah saiznya lebih besar dan panjang umur.



Kulit berminyak dan kombinasi

=========================

Kulit berminyak boleh terdedah kepada sinaran pada muka sepanjang hari sukar diuruskan, terutamanya jika anda memakai solekan dan bekerja dalam suasana yang panas. Firming Day Lotion  adalah sesuai untuk kulit kombinasi berminyak kerana ia adalah asas muka yang dapat membantu mengurangkan sinaran yang disebabkan oleh kulit yang berminyak.


Produk ini adalah sempurna digunakan sebelum solekan atau pada bila-bila masa apabila anda ingin kulit kekal segar dan tanpa bersinar. 

Ia juga membantu untuk mengetatkan liang-liang terbuka yang menjadi rungutan kepada orang-orang yang mempunyai masalah kulit berminyak.


Produk serbaguna yang mesti dimiliki

Aloe Lotion dan Aloe Moisturizing Lotion adalah sesuai untuk kulit sensitif yang terdedah kepada ekzema dan psoriasis. Mereka juga mengandungi anti-penuaan kolagen dan elastin yang amat penting dalam mengekalkan struktur dan keanjalan kulit. Kedua-dua produk ini boleh digunakan pada seluruh badan serta tangan dan muka.


Aloe Vera Gelly juga adalah produk serbaguna dan pelembap yang sesuai kepada sesiapa yang tidak berminat dengan krim yang teksturnya terlalu pekat dan berminyak.  Ia juga boleh digunakan pada muka, tangan dan badan kerana ia berfungsi untuk menenangkan parut dan kulit terengsa.



Berminat hubungi:
wasap/telegram : 0193737025
email: nuurayuu@gmail.com

Fb page: Forever Business Owner FLP

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan