Sabtu, 24 Oktober 2015

Pomesteen Power




Minuman lazat dan berantioksidan tinggi ini mengandungi  vitamin C dengan buah delima dan manggis serta campuran raspberi, beri hitam, beri biru dan ekstrak biji anggur.

Minuman berantioksidan tinggi yang terdiri daripada jus buah delima, pear, manggis, rasberi, beri hitam, beri biru dan ekstrak biiji anggur. Semua bahan-bahan dalam adunan proprietary ini adalah  di antara yang tertinggi dalam nilai ORAC.

Memang tidak dinafikan hakikat bahawa antioksidan adalah sangat penting untuk kesihatan dan kesejahteraan kita. Bagaimanapun, terdapat banyak perbincangan hari ini di kalangan pakar pemakanan seperti, buah-buahan mana mempunyai antioksidan yang paling berkuasa, atau yang mengandungi paling Xanthones atau mempunyai ORAC yang paling nilai tinggi.

ORAC nilai (Kapasiti Menyerap Radikal Oksigen) merupakan petunjuk bagaimana antioksidan menyekat kerosakan radikal bebas. Nilai ORAC buah-buahan boleh berbeza, walaupun ujian buah yang sama pada masa yang berlainan selepas menuai.

Apa yang penting adalah untuk mengetahui bahawa semua bahan-bahan Forever Pomesteen Power® adalah hampir berada dalam senarai paling atas dalam senarai nilai ORAC, terutama delima dan buah manggis.

Jus delima mempunyai lebih banyak polifenol antioksidan daripada wain merah, teh hijau, jus kranberi dan jus oren. Di samping itu, ia adalah satu sumber Vitamin C yang baik.

Manggis adalah buah-buahan yang popular di Asia. Rasa lazat mendorong Queen Victoria untuk mengisytiharkan ia buah-buahan yang disukainya, selepas itu, ia telah dirujuk sebagai “Ratu Buah-buahan!” Nilai ORAC adalah sangat tinggi, dan ia kaya dengan Xanthones yang berfaedah. Xanthones adalah tumbuhan yang berlaku secara semulajadi dan mengandungi bahan nutrisi dalam buah-buahan yang antioksidan super-kuat.

√Kuasa yang luar biasa antioksidan delima, manggis, dan buah-buahan eksotik lain dengan Forever Pomesteen Power®

√Antioksidan Super

√Gabungan unik jus buah-buahan dan ekstrak

√Rasa eksotik yang semua orang suka



Sekiranya ingin mendapatkan produk ini hubungi saya:

wasap/telegram:0193737025


Arahan : Goncang sebelum minum. Simpan di dalam peti sejuk selepas dibuka

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
*** Penafian : Hasil bagi setiap individu adalah berbeza

Tiada ulasan:

Catat Ulasan