Sabtu, 24 Oktober 2015

Forever ROYAL JELLY

Apa itu Royal Jelly?
    Forever Royal Jelly diekstrak daripada sarang lebah dan "immediately freeze-dried" untuk membuang/mengeluarkan lebihan air daripada produk Royal Jelly, manakala elemen-elemen  lain ditinggalkan tanpa terjejas didalam Royal Jelly. Maksudnya, khasiat Royal Jelly tidak hilang dan masih terpelihara dalam setiap tablet Forever Royal Jelly. 
     



Forever Royal Jelly telah diuji mengandungi 6%+ 10-HDA, di mana melebihi standard normal untuk Royal Jelly. 10-HDA adalah ukuran ujian untuk menentukan tahap ketulenan Royal Jelly dan Royal Jelly yang berkualiti harus mengandungi paras normal bacaan 10-HDA antara 1.4 % - 2.3%. Tetapi Forever Royal Jelly mengandungi jauh lebih tinggi 10-HDA. JANGAN beli Royal Jelly jika anda TIDAK TAHU kandungan 10-HDA , SEBAB anda boleh membazirkan wang anda! Ini kerana 10-HDA membantu menguatkan sistem imun badan anda dan semakin tinggi kandungan 10-DHA, lebih cepat manfaat kesihatan jeli diraja akan mula bekerja untuk badan anda!
    Produk semulajadi TANPA pengawet dan pewarna dan juga perisa tiruan. Rasa tajam dan sedikit masam adalah disebabkan oleh kandungan asid amino dan kandungan vitamin B kompleks yang tinggi. Tetapi jangan risau, Forever Royal Jelly ditambah dengan Natural Orange Flavor dan Citric Acid untuk menambahkan dan menyeimbangkan rasanya.

Berminat hubungi saya : wasap/ telegram 0193737025

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

*** Penafian : Hasil bagi setiap individu adalah berbeza

Tiada ulasan:

Catat Ulasan