Selasa, 2 Ogos 2016

Hati berlemak...BAHAYA!!

Hati berlemak atau 'steatosis' adalah penyakit hati yang disebabkan oleh pengumpulan lemak yang menggantikan tisu hati yang sihat.

Dalam kes serius, hati berlemak mungkin menyebabkan berlakunya pengerasan hati yang tidak berbalik. Hati berlemak disebabkan obesiti,diet tinggi lemak, kurang bersenam, pengambilan alkohol berlebihan,penyakit kencing manis dan kolestrol tinggi.

Normally, hati berlemak tidak menunjukkan sebarang simptom. Simptom yang paling umum ialah sakit abdomen yang ringan. Akan tetapi, keradangan hati mungkin menyebabkan keletihan, jaundis (penyakit kuning dia mata dan kulit)serta demam yang berterusan.

Antara produk forever yang boleh membantu ialah:


Aloe Vera Gel
Dikenali sebagai agen detoks semulajadi. Ia boleh membantu sistem pencernaan yang sihat, yang seterusnya menggalakkan hati berfungsi secara normal.


Forever Bee Propolis
Mempunyai ciri2 keradangan anti keradangan semulajadi yang boleh membantu hati berlemak.


Forever Lycium Plus

Mengandungi 2 jenis herba China,lycium dan likoris,yang digunakan selama beribu2 tahun untuk membantu mengekalkan hati yang sihat.

.
.
.

Nota: Sekiranya ingin makan suplemen murah dari harga runcit...join ahli dengan hanya RM90 seumur hidup. Anda juga akan diberikan starter kit dan beg forever.
.
.
.
.
Order: wasap/telegram 019 3737025
email:nuurayuu@gmail.com
fb page:Keunikan Aloevera

.
.
#foreverliving
#makanankesihatan
#keunikanaloevera

Tiada ulasan:

Catat Ulasan