Jumaat, 25 Disember 2015

Masker Madu Asli

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Sebenarnya tadi baru lepas ber'masker'. Tiba2 teringat untuk share dalam blog saya...

Normally kepada yang bermasker2 ni adalah untuk kelihatan cantik. Nak nampak kulit bersih, tak kusam, tak berminyak, kulit nampak lembap lah...haa gitu...

Teringat saya masa di sekolah rendah masker pertama saya buat ialah dengan menggunakan beras...tumbuk2 hancur, tambah air, then buat titik kat kertas dan jemurkan...pastu bila malam ambil sikit letak air sikit ..pastu tempek kat muka..dah macam bedak Mok Cun lah plak...huhuhu..

Tujuan masker ni adalah untuk:
1. Melembabkan wajah
2. Menghilangkan minyak berlebih
3. Mengatasi jerawat
4. Mengecilkan liang-liang pori
5. Mencegah penuaan kulitKalau nak tahu tadi saya bermasker menggunakan Forever Bee Honey hasil campuran madu dan vitamin E.

Kesan gabungan madu dan vitamin E memang superb...kulit wajah jadi flawless, licinnn, gebusss...saya dah banyak kali pakai...takyah pergi spa bayar mahal2...jimat dan mudah...semudah ABC..hihihi

Kebaikan madu :
Melembabkan kulit wajah
Pembersih wajah
Dapat mengecilkan pori-pori
Mencegah penuaan kulit
Mengatasi jerawat

Kebaikan vitamin E:
Mencantikan kulit 
Menaikkan seri wajah
Kulit semakin halus, gebu dan licin
Mengurangkan jeragat, parut dan jerawat
Mengandungi antioksidan yang tinggi Membantu untuk awet muda

FOREVER BEE HONEY adalah madu mentah yang 100% tulen. Ia tidak dimasak, tidak ditapis, tidak diproses, dan dikekalkan kandungan semulajadi royal jelly dan debunganya. Ia mengandungi 16 jenis asid amino, karbohidrat, vitamin, mineral dan enzim, dan adalah sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa. Suatu pemanis yang berkhasiat dan semulajadi, ia adalah mudah dicerna. 

Wokey ada yang ingin mencuba??

Semoga ianya dapat memberi manfaat.

Oh ya...kalau boleh dapatkan madu yang benar2 asli tau....

Nak dapat  madu asli..boleh wasap/telegram saya 0193737025


Tiada ulasan:

Catat Ulasan