Sabtu, 28 Januari 2017

MELEGA DAN BERSANTAI DENGAN ALOE BLOSSOM HERBAL TEA

Apabila anda berasa tertekan atau kecewa, adalah menakjubkan apa yang secawan teh boleh lakukan. Aloe Blossom Herbal Tea, dengan sentuhan bunga aloe dan herba-herba terbaik memberikan anda rasa buah-buahan dengan halia dan kulit oren untuk rasa menenangkan dan menyegarkan.

Secawan sebelum waktu tidur boleh merilekskan minda dan tubuh yang tertekan dan membantu anda tidur. Secara semulajadi, ia rendah kalori dan bebas kafein menjadikannya ia pilihan sesuai untuk gaya hidup yang sihat. Seiring dengan senaman dan diet yang sihat, Aloe Blossom Herbal Tea adalah minuman sihat untuk program pengurusan berat badan kami.




Apakah kandungan Aloe Blossom Herbal Tea?


Kayu manis
, sejenis rempah biasa, mempunyai ciri-ciri pembakaran lemak. Ia boleh membantu dalam pengurusan berat badan dan membantu mengawalatur tahap glukosa darah.

Rempah Allspice dan Halia mempunyai kesan tonik dan membantu menenangkan sistem pencernaaan.

Bunga cengkih digunakan sebagai perasa dan mempunyai ciri-ciri merilekskan yang membantu dalam proses tidur sementara Kamomil membantu menenangkan sistem saraf pusat dan membantu tidur.

Kulit oren mempunyai aroma yang kuat, mengandungi hesperidin (sejenis flavonoid), pektin (satu sumber serat), dan juga mengandungi vitamin C yang penting untuk membina kolagen.

Buah pelaga, ratu rempah, mengandungi antioksidan dan boleh membantu menguatkan sistem pencernaan. 

Jintan hitam yang mengandungi serat, kalium dan vitamin C yang membantu menguatkan sistem imun badan sementara  daun beri hitam adalah kaya dengan tanin dan vitamin C.

Gymnema sylvestre boleh membantu dalam mengawalatur tahap glukosa darah dan mengekang hasrat untuk makanan atau minuman manis.


Baguslah tea ni sebab free kafein dan dapat bantu sistem penghadaman serta menyokong membantu metabolisme badan.



CUBALAH RESIPI INI!!
Untuk minuman menyegarkan pada bila-bila masa.
Tambah Forever Bee Honey dan jus limau. Samada anda suka meminumnya secara sejuk atau panas, anda akan menyukainya!

Untuk melegakan batuk dan selsema
Aloe Blossom Herbal Tea dalam secawan air panas selama 3 minit. Tambah Forever Bee Honey dan jus limau. Biarkan sejuk sedikit dan minum.

Untuk migrain
Letak Aloe Blossom Herbal Tea bersama 1-2g of serbuk halia segar dalam secawan air panas. Biarkan sejuk sedikit dan minum.  Berkesan jika meminumnya pada tanda pertama migrain. Halia membantu mengawal rasa mual, kamomil adalah herba menenangkan sementara bunga cengkih mempunyai ciri-ciri anti-keradangan.




Untuk mendapatkan mana2 produk forever living:

wasap/telegram:019 3737025

email:nuurayuu@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan